Byggandet igång!!

Igår invigdes byggplatsen, solen sken och det blåste småjävlar...men det var rätt härligt när man satt i lä. hoppas det fortsätter med sol nu i typ 10 dar, vore ju kalasgött...sen ska man ju ha tid att gå i skolan oxå, har ju en hel del arbete att pyssla med. men byggplatsen stänger ju 20 och man behöver ju inte vara i gasquen varje kväll. så de ska nog gå väl.

'Nu ska jag börja med mat, är tokhungrig, aningens bakis kanske oxå...var ju vsgofpabcg igår, det blev inte lika illa som förra året men en flaska vin är väl aldrig särskilt hälsosamt... =P
men jag var i gasquen ett tag, och sådär, sen försvann varenda kotte jag kände så jag ville hem. så de blev rätt tidigt hemåt ändå. sovit skitdåligt, varmt och jäkligt, sen huvudvärk oxå...

jaja mat nu...sen byggplatsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback