Drömmar...

...är mycket underliga ibland. Speciellt när man drömmer om ungefär samma saker under en väldigt lång tid. Jag börjar undra vad som är på gång här egentligen...mitt undermedvetna spelar mig spratt var och varannan natt. Jag blir knappt ens förvånad längre.

Annars har jag sovit ganska gott. Längesen jag sov en hel natt utan att vakna, det var riktigt skönt. vaknade vid 10, kände mig rätt pigg så jag gick och hämtade tidningen, sen slummrade jag visst till en stund igen när jag läst den. Men nu är jag pigg igen!

Funderar på om jag ska åka upp till byggplatsen idag eller inte. Är lite sugen, vill iaf kolla skattjakten, och vissa andra påhitt som jag hört talas om.. =P

Men först någon form av frukost. Ska leta lite och se om jag hittar nåt gått att smaska i mig. Tror iofs det är lite dåligt med sånt. Men vi får se det märks...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback