Frusen

Mina fingrar är som istappar...det är kallt här nu...faktiskt bara 20 grader inne, det var länge sen de var så lite. har slagit av alla element nu, tyckte inte de behövdes längre...

vart på byggplatsen en liten sväng idag...suttit i solen, snackat lite med Daniel, och lyckats bli solbränd på köpet. Jag är så nöjd. =) hoppas de blir fint igen nu efter imorrn, ska ju tydligen regna då. Men läste nåt om höga temperaturer igen redan på måndag det låter ju lovande.
Lagat massa mat idag oxå, till pojkens omsitts. blev rätt bra tyckte jag, och tydligen blev det gott oxå. kul att man lyckas ibland. synd att jag inte fick smaka bara, men jag har lagat rätt god mat till mig själv oxå, pasta med kyckling och soltorkade tomater. Men nu är jag nådigt trött på kyckling kan jag säga, får bli nåt annat några dar nu...

Funderar på att dra igång xboxen lite. men ska kanske försöka komma i säng snart oxå, kanske får sova själv hela natten. ska tänka lite på det...kanske vad jag behöver, så jag kommer i rätt jängor igen...vi får se...

ska lägga upp lite bilder från byggplatsen oxå nån dag. när det blir lär märkas...

nej lite midtown madness kanske, det var länge sen nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback