Regn är blött

Eller man blir blöt i alla fall. Det regnade alltså ikväll på Liseberg, och inte så lite heller. Men min jacka verkar ju tåla det mesta i vattenväg så jag blev bara (?) blöt om byxorna och fötterna. Iofs var inte det direkt skönt heller så...men vi slapp ju åska den här gången i alla fall, bara i frölunda det åskar. =P
Var en riktigt kul kväll, helt galet ibland, man undrar hur en del bara kan prata och prata och orden bara ramlar ut och man fattar inte riktigt vad han säger. Haha...kul att träffa jenny oxå, det var ju inte igår direkt. Snarare i februari när moa hade kalas. Riktigt illa faktiskt, vi sågs nästan mer när jag inte bodde här. =S
Tråkigt att inte icka kunde vara med, det blev lixom en tom plats bredvid oss. Hon är så tokig och galen. Och får för sig att flytta till "min" del av landet. Jag fattar nada.. =P

Nä man kanske skulle sova nu. Man kommer in i det där med att sitta uppe och uggla så fort man kommer hit verkar det som. Får se vad man roar sig med imorrn, hoppas solen skiner, det är alltid trevligare då, oavsett vad man gör...


Som två muppar under paraplyet...


 
Haha...bästa bilden tror jag...augusti 2005...

Kommentarer
Postat av: Icka

Jag vet att jag är lite galen och jätteledsen för att jag inte kunde vara med... Men det kommer fler år! Sista bilden där är ju precis vi, helt galna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback