Glöggen heter Blossa!

Jag älskar den reklamen! Tycker tomtarna är så söta när de åker rutschkana och går på löparband i snöstorm...Dessutom är blossaglöggen den klart godaste!

Håller på och försöker packa, men det går inget vidare. Har iaf lagt fram det mesta i klädväg som jag ska ha med mig, och slagit in de julklappar jag köpt. Väntar på att datorn ska bli klar med säkerhetskopieringen så jag kan lägga in musik i min mp3spelare. Nu jäklar ska det bli julstämning, om jag så ska lyssna på julmusik tills jag spyr!!!

Har föresten köpt ny dator, därav säkerhetskopieringen. En LG blev det, som är söt. =) Gött att få det gjort, har ju velat ha en ny i ungefär ett år nu så det var ju lite på tiden. Tur att jag har snälla morföräldrar som bidrar ekonomiskt...=)

Nä ska väl fortsätta med packandet. Usch jag är trött! Jag vill sova! Men jag måste väl göra det här nu antar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback