Gaaaahhh

Jag blir tokig av allt som svämmar över mig just nu!!! det är bara för mycket! men jag försöker...jag får helt enkelt inte sova...mycket bra idé Emelie. nej..,.
Har iaf varit på byggcentrum idag igen, tog med lite broschyrer och sånt, jag hoppas jag får nytta av dem men jag vet inte. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om...men jag gör ett försök, är det fel så är det...jag försöker i alla fall.
hoppas bara min grupp inte tycker jätteilla om mig för att jag råkar ha mitt livs mest planerade veckor framför mig. och lite bakom mig oxå. februari är en oerhört bokad månad...typiskt!

jaja...jag överlever...lyssnar på bra, härlig musik och pussas med min pojke. som föresten fyller år imorrn! vi ska på hockey! de ska bli skojsigt, =)

Trying to recall...min nya favoritlåt. texten passar inte på mitt liv nu, men jag älskar den låten. helt underbar, man ryser av den. =)

åter till betongkonstruktioner och träregelväggar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback