Hemma igen

Har återkommit från Halmstad nu, och har känslan att jag aldrig mer ska festa två dar i sträck. Min kropp strejkar brutalt och jag känner mig helt slut. Visserligen har jag sovit ungefär lika mycket i helgen som jag normalt behöver sova på en natt, och dessutom varit igång från typ 8 på morgonen till cirkus 3-4 på natten. Men...på nåt sätt längtar jag ändå till nästa gång, nästa festresa, som jag hoppas blir Flummen i Ronneby. Vore grymt att komma dit igen, lätt den bästa jag vart på hittills. Vi får se, den dagen den sorgen, behöver veta omtentadatum först.

Orkar inte gå in mer på helgen just nu, blir en annan dag. SKa göra nåt vettigt nu tror jag. eller vettigt vore att sova, men jag vet inte om jag har tid. Värsta, stressigaste veckan på länge, som ska innehålla ritningar, grupparbete, semlesittning, flyttpackande, Göteborg Horse Show, besök av mamma och pappa, 3-årskalas, och skola i största allmänhet. Som sag, jag får välja bort att sova...om jag överlever är jag glad. =P

Nu, dricka blåbärssoppa, det brukar min mage gilla. Jag mår pyton...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback