Hmm...

10 favoriter:

Färg:
Rosa
Mat: Nåt med vitlök, fläskfilé kanske
Band: Kent
Film: Love Actually!
Bok: Marian Keyes böcker
Sport: Hockey!! FBK!!!
Årstid: Vår
Veckodag:Söndag
Glassmak: Päron
Tid på dygnet: Kväll

9 för tillfället:
Humör:
Glad men trött
Smak: Kaka
Kläder: Färjestadtröja och jeans
Bakgrund: Tjurpannorna under stormen Per
Nagellack: Nope
Tid: 23:50
Omgivning: Min lägenhet
Irritationsobjekt: Inga just här, just nu

8 första:

Bästa vän: Micke Svensson
Screen name: Oj det minns jag inte
Husdjur: Vovven!!
Piercing: Hål i öronen på min 10 årsdag
Förälskelse: Vet inte
Musik: Lotta Engberg
Bil: Har ingen egen än
Kyss: var nog typ på PC i sjuan

7 senaste:
Cigarett:
Har aldrig rökt
Mat: Wok från 14kvadrat
Dryck: Vatten
Biltur: I söndags hem från sötis föräldrar
Kyss: För typ 10 min sen =)
Spelad låt: Trying to recall - Marie Lindberg
TV-program: Scrubs

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: nää
Brutit mot lagen: Det kanske händer då och då. =P
Blivit arresterad: Nej aldrig!
Badat naken: Nej inte helt naken
Varit med på TV: Ja litegrann
Kysst någon du inte känner: Ja

5 nej tack:
Kläder: Shortsbyxor och tights
Mat: Lever och ansjovis
Musik: Blipblip-musik
Dryck: Whiskey
Personlighetsdrag: Fördomsfull

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Hade ångest över grupparbetet
Du kan höra just nu: Tvn
Du inte kan leva utan: Min älskling
Du gör när du har tråkigt: Slösurfar och lägger kungen och harpan

3 personer:
Du kan berätta allt för: Jennika och Anna
Du tycker om: Mina närmsta vänner
Du inte gillar: Platsar inte här

2 val:
Kaffe eller te: Te helt klart
Vår eller höst: Vår

1 önskan: Att Jennys bebis kommer ut och mår som den ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback