Men jag har inte tråkigt...

Namn: Emelie Maria Andersson
Kön: Gissa! =)
Ålder: 22
Längd: 163,5
Smeknamn: Inga direkt, men sexmästerinamnet är O-väsen
Hårfärg: Brun just nu, egentligen blond
Ögonfärg: blåa

Har du någonsin:
Ätit sushi: Ja, det var inte gott
Varit ihop med någon som varit otrogen: Inte vad jag vet
Klättrat på berg: Japp på västkusten.
Sett vita huset: Nope inte än

Antingen eller:
Kallt eller varmt: varmt på sommaren, kallt på vintern.
Spets eller satin: Satin!
Svart eller rött: Svår fråga, rött tror jag.
Regn eller snö: Snö!!!
Rosor eller tusensköna: rosor
Vår eller höst: vår!
Matte eller engelska: Hmm…matte tror jag.

Motsatta könet:
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Öh, ja!
Vet den om det: Jag utgår från det. =)
Vad tittar du på hos en man: Utstrålningen.

Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: jaaa
Bråkat med en kompis: nej

Gillar du att:
Ge kramar: Till en del…
Ge massage: nja, helst få.
Gå promenader i regnet: Nä då blir man blöt.

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: jobbade och var volontär på friidrotts-EM
Svär du för mycket: mm det gör jag nog.
När duschade du senast: i morse.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Mörkblå
Vilken låt lyssnar du på just nu: Snow Patrol – Chasing cars
Vad är bredvid dig just nu: Min kalender och allt annat som är på skrivbordet.
Saker på skrivbordet? Oj, måste jag skriva allt? Pennor, papper, en ren, en äggklocka, små böcker, ett dvd-fodral, en ljusstake och massa annat skräp.
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Mikael från Ikea, i björk.
Vad var det sista du åt: Chicken á la King
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Min älskling!!
Har du en lavalampa: Nä men jag vill ha en.
Hur är vädret just nu: Mörkt och kyligt.
Vad gjorde du igår kväll: Var i skolan till nästan 7, packade, diskade och kollade lite tv.
Vem pratade du sist med på telefon: Helene
Vad gör dig glad: När jag mår bra.
Vart skulle du vilja du åka: Nånstans där solen skiner, sanden är vit och vattnet turkosblått.
Vill du ha barn: ja, numera vill jag det.
Vad ska dom heta: Det får vi se då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback