Nytt försökt

Nu gör jag ett nytt försök att skriva det jag tänkte skriva igår.

Han som var och kollade på lägenheten verkade inte överförtjust direkt, han bodde i en 3a nu, så den här kändes lite väl liten. Förstår honom. Hoppas bara nån annan får erbjudande snart, och tackar ja! Gärna från 1a mars.
Ringde hon som har våran nya lgh oxå, vi ska kolla på den till veckan. Verkar som om vi får nycklar och sånt till nästa helg. Det blir nog bra det.

Kommer inte ihåg längre vad jag skrev igår...hmm...i vilket fall, det blev kombinerad födelsedag och alla hjärtansdag middag igår. Inlindad kycklingfilé med ris blev det. mums!! Sen kollade vi lite på film, Notting Hill, den är så himla bra! En sån film som man kan se massor med gånger. =)
Ritade lite på ritningen i Byggnadsplanering oxå, inte så mycket som vi kanske borde ha gjort, men lite i alla fall. verkar som om vi är på rätt väg oxå, det är ju bra. ska rita fasader och allt klart till på torsdag, sen ska den bara över på en A3 oxå så är det inlämningsdags sen. usch det är så mycket nu!!!

Hade Cortégemöte idag oxå, började spåna lite på vagnsförslag och sånt. Blir säkerligen bra. Jag tänkte försöka vara lite mer aktiv i år, kanske göra lite mer på vagnen. Blir inte så svårt att slå i fler än 2 spikar och såga en bräda. =P
Sen var vi på CCC´s ritpub i 11an ikväll oxå. Skulle tvättat men det löste sig ändå.

Nej, ska ta och sy lite på min rock och kanske packa lite oxå. Åka till halmstad imorrn, vore ju bra att inte glömma massa saker. Ska handla lite imorrn oxå, så får inte sova hela dan inte! Men jag orkar snart inte vara vaken längre, sov bara 4 timmar inatt..usch vi måste sluta med det här vara uppe på nätterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback