Romme

Guud vad härligt det var att åka bräda igen!! har ju inte åkt på 3 år, och det känns i benen nu kan jag säga. Ganska seg är jag... =) Men har haft en jättehärlig dag, utan några större intermesson, mer än att jag blev överkörd av en unge som inte lärt sig styra sina skidor...men men han fick nog mer ont än jag så...inte mitt fel. Ramlade inte farligt en enda gång, förutom när ungen körde över mig då, så inget gips nånstans.
Fick en liten sightseeing i Bergslagen by night oxå på hemvägen, åkte över kopparberg och hällefors. Det var trevligt, vi såg iaf en rätt fin solnedgång.

Imorrn åker jag tillbaka till götet igen. hoppas hoppas min biljett hinner komma! annars blir det jobbigt. inte kul alls blir det då.. =/ men det löser sig väl antar jag...min sötis kommer och möter mig när jag kommer hem! det kan behövas jag kan ju knappt gå som folk. Varför ska jag vara så hurtig och få för mig att gå till bussen imorrn? eller jag behöver det jag vet,..men ändå..

ska ta och bädda ut soffan nu och kanske packa lite grann så jag inte har allt kvar imorrn förmiddag. jag är ju lite för mycket tidsoptimist ganska ofta... =)

Natti natti!!!


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback