Slutspel!!

Så här ser föresten finalspelet ut i Elitserien i år...

FINALER

F1     Onsdag 4 april     (lag 1 borta)    19.00
F2     Fredag 6 april     (lag 1 hemma)    15.00
F3     Söndag 8 april     (lag 1 borta)    17.00
F4     Tisdag 10 april     (lag 1 hemma)    19.00
F5     Torsdag 12 april     (lag 1 hemma)    19.00
F6     Lördag 14 april    (lag 1 borta)    15.00
F7     Måndag 16 april     (lag 1 hemma)    19.00

Dumt att ha SM-finaler när jag har omtentavecka tycker jag. Ändra!! Antingen får Hockeyligan eller Chalmers göra nåt åt detta! (Eller så hade jag kunnat ta min tenta på en gång) Nej vi får väl se. Vet inte vilket datum vi skriver än heller, och jag hittar inget på Studieportalen heller...det löser sig väl så småningom...men jag antar att vi skriver 11e eller 13e, eftersom de datumen kan bli Stora Torget...murphys lag ni vet, den styr mitt liv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback