Trött trött trött

Jag är helt slutkörd just nu känns det som. Hjärnan känns som stampad pytt i panna. Har inte sovit så mycket i veckan, som vanligt då, men imorrn åker jag hemåt och blir lite bortskämd ett par dar, och så får jag sova ensammen. Jag sover ju bäst då, så är det ju tyvärr...Men det ska bli kul iaf, på söndag ska jag åka bräda!! med malin och mattias i Borlänge, Romme Alpin. det blir säkerligen bra, men jag har inte åkt på två år nu så vi får väl se hur det går.. =)
Håller på och packar nu, det blir ju en stor västa när jag ska ha skidkläder med mig.
Sen ska jag ju till Kumla oxå, och hälsa på Jenny. Kul att hinna ses en gång till innan bebis kommer. Man vet ju aldrig när den känner för att komma fram. =)

Annars då...jo pusslar med flytten vi får se när det blir, men senast 1a mars iaf. Blir nog några dar innan hoppas jag. Får börja packa lådor nästa vecka. Även om det inte är så långt vi ska flytta så är det ju jobbigt att bära sakerna i påsar eller så. Måste ju packas annars funkar det inte.

Har lämnat in CAD-uppgiften nu oxå, skönt att ha en grej klar. Ska ta tag i betonggrejen oxå, skulle få lite material av pappa i helgen. om han kommer ihåg det förstås. sen är det ju beachgasque nästa helg!! wee!! sandigt värre som vanligt.. =P

Nää...packa nu...sen sooovva....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback