Den dagen...

För ett år sen hände det. Efter viss påverkan av alkohol, i form av rödvin något jag inte riktigt var kompis med, kom vi på nåt sätt fram till att det var så här det skulle vara. Så som det är nu. Vi två och inga konstigheter som LKK...hahaha...jag kunde ha sabbat allt på mitt eget lilla käcka sätt men så blev det inte, min pojke är ju världens snällaste så...
Vad har vi gjort idag då? Inte ett dyft skulle jag säga. Gick upp sådär lagom i tid, runt 15, käkade frukost. Var frusen om fötterna så vi tog ett bad. i typ så där ett par timmar. Sen blev det käk från Da Mario, dit går vi nog fler gången, och film. Försökte med Fear and loathing in Las Vegas, men den var underlig så det blev Gone in 60 seconds istället. Den är ju grym.

Dum som jag är glömde jag nåt jag lovat så nu får jag ta tag i det imorrn för nu sover sådana vettiga människor, gumman jag hör av mig så tar vi och snackar lite.

Nu ska vi ta och hoppa i sängen. vi går ju ändå i skolan imorrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback