Schackrutor

Bakar just nu! eller ja degen står på kylning, den blev så fruktansvärt kladdig...gott med mördegskakor. var hur länge som helst sen jag gjorde det.
Sen när jag bakat ska jag gå igenom min engelska presentation en gång till så jag kan det någorlunda. Inte bra att bara läsa innantill från pappret ju.

Trött idag...har vart alldeles yr i huvudet och så hela dan. eller ja vi gick väl upp typ 14 men ändå. Måste vända dygnet nu, skolan börjar ju på måndag. Tror vi har en hel del dagar då vi börjar 8.30. Bra om man kan hänga i ordentligt från början av terminen för en gångs skull.

Jaja...vi får väl se...föresten, mina framgångar i Photoshop är ytterst begränsade hittills. Men har kommit så lång som att ta bort röda ögon och retuschera bort lite fläckar och sånt. Får se när jag orkar ta tag i det lite mer och så...det är svårt när man inte har nån som förklarar och visar precis hur det funkar.
Funderar på om Eje gick igenom nåt Photoshop på webdesignen på gymnasiet. Jag tror inte det. Eller så var det ytterst lite...

Nej åter till...ehm...hmm...nånting annat än det här i alla fall medans degen kallnar... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback