Trötter

Nu är jag lite trötter och vill gå och sova. Tänkte bara få ett livstecken från Maria så jag vet att hon är hemma ordentligt.
Ikväll har alltså Maria varit här och vi har käkat middag, Flygande Jakob till varmrätt och Pannacotta till efterrätt. Mumma!! Druckit lite vin och snackat skit i största allmänhet har vi gjort, riktigt trevligt.

Fick resultat på redovisningen förut oxå, blev godkänd, tro det eller ej...så nu har jag fixat den kursen. Skönt, då blir jag väl inte vräkt i alla fall. =P

Vad har hänt mer idag då? Gick på stan, vi var riktigt effektiva hann med Åhlens, Tehandeln, Hulténs och Ur&Penn och kom hem på byte. Riktigt bra tycker jag. =) Handlade lite käk och på systemet oxå när vi kom till torget. Sen tänkte jag hem och ta en eftermiddagslur men icke, äta semla (gott!), snygga till köket, vika tvätt, dammsuga och duscha. Hann iofs med en liten powernap men enbart för att Maria vart försenad. =)

Föresten åkte vi nya vagnen till skolan idag. Cooolt...typ.

Nää...nu sova...jag trött...läste föresten en mitt-i-prick grej om hur det egentligen är att jobba i butik, och i kassan främst då...kände igen mig precis.. =)
Läs det här Den bloggen är föresten den enda jag läser regelbundet som nån jag inte känner skriver. Där har ni en som kan skriva. Jag beundrar henne för hennes styrka att ta sig genom livet trots sina ärr och dessutom dela med sig av det.

Jaja som sagt, sova var det... natters...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback