Ledig en dag igen!

Imorrn är jag ledig igen. synd att man aldrig kan vara ledig flera dar i streck...får hoppas det går att ordna nästa helg, vill verkligen ner till kusten lite.

Haft en seg dag idag, var riktigt trött imorse och det har inte blivit så mycket bättre under dan. men har inte suttit så mycket i kassan, bara första timmen och sen några minuter på eftermiddagen. Plockat veckotidningar, fixat med tobaken, letat efter min förrymda sax (hittades i grönsakskylen under en hylla), jagat tanter i stora kjolar och plockat lite varor...det är ju alltid nåt att göra på torsdagar, det är ju bra för det blir aldrig segt. men nästa vecka börjar jag 6, vet inte hur det ska gå. då har jag ju inte bil heller så då sk man sätta sig på cykeln kvart i 6 på morgonen. Vadå trafikfara? =S

Ska ta och laga mat snart tänkte jag, kycklingen borde vara tinad snart. Fick ju åka till prix och handla idag igen. har blivit stamkund där nu när jag har bil,..sen blir det nog en film, köpte några på prix häromdan. Troligtvis "The break-up". den verkar rätt bra. typisk Emelie-film tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback