Saknar!

Jag saknar min rock!! Jag kom på det alldeles nyss när jag kollade på lite bilder...jag använder den alldeles för sällan nu för tiden, måste nog ändra på det...=)

Jahopp, blev väckt av telefonen idag, iofs 2 min innan klockan skulle ringa så det gjorde inte så mycket..Och det var ju Jenny som ringde, hon var hemma hos mamma och pappa. Ska åka förbi där sen innan jag åker till jobbet. Det blir fina fisken det! Se om lillen har vaknat då oxå han sov nu.

ska väl ta och äta frukost eller nåt tänkte jag. borde köra diskmaskinen men den tar sån tid så jag vet inte...men den är full...jaja vi får se. mamma kommer ju sen, kanske hon plockar ur den i så fall.. =P Nudlar till frukost kanske? Sugen på ravioli men jag orkar inte cykla till skrantahallen nu. blåser som tusan gör det!

Nej äta och duscha, sen drar jag nog...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback