Sliten...

Känner mig sliten och slut. Är trött mest hela tiden, känner mig aldrig pigg...orkar inte ta mig för att göra nånting knappt, och om jag gör det så är det bara en sak, sen orkar jag inte mer. tyvärr är det inte ok att säga att man helt enkelt inte orkar göra nåt, för då ses man som lat. Ingen har förståelse för att man kanske har nått sin gräns, att man helt enkelt behöver lugn och ro och inte en massa tjat och gnat...

Borde städat trappen idag, men har inte orkat. Får helt enkelt gå upp och göra det imorrn innan jobbet. bra om det är fixat innan mamma och pappa kommer. iaf i det här huset. kan ta det andra en annan dag...

Tänkte försöka sova i någorlunda tid ikväll. Börjar inte jobba förens 15.30 men om jag ska städa trappen och fixa lite här hemma innan päronen kommer, så lär jag dra mig ur sängen innan 12. helst vid 11...får väl se hur det går. ska ta och laga mat strax tänkte jag, sen blir det nog film ikväll igen. Har ju k öpt några bra här, Prix hade schyst pris. "The break-up" var rätt bra, känner igen mig lite i den..."Wimbledon" som jag såg igår var ännu bättre, den var förutsägbar men ändå inte. och så var den i samma stuk som "Love Actually", och det råkar ju nästan vara min favoritfilm..=)
Ikväll är tanken att det ska bli "Match Point", får se hur den är...

Men mat var det...letar efter det där jädra receptet med lövbiff som jag har hemma, men hittar det inte. försöker komma ihåg vad det var i men det går lite sådär...kanske gör ett försök ändå. Eller så blir det kyckling ikväll igen...jaja det märks...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback