Slutet närmar sig...

...och varför sitter jag då här kan man fråga sig? Slutet jag har väntat på i flera år nu, så nära, inte ens hundra sidor kvar nu. Och så sätter jag mig framför datorn.
Men sanningen är att jag inte vill att det ska ta slut. För det är verkligen finito när sista sidan är läst. Och då vet jag hur allting slutar.
Men den action jag efterlyste häromdan, kanske det var igår?, den kom i alla fall, i nästa kapitel jag läste..=) Inatt läste jag till 4. Sen sov jag till 8, var uppe en sväng, sen somnade jag om och vaknade 9. försökte få kent-biljetter, men det var inte bara jag som ville ha det. lyckades till slut boka 2 st i Lund. Får seom jag kan byta dom mot några i gbg, vi får se. ska tydligen bli extrakonserter oxå, dom biljetterna skulle släppas tisdag eller onsdag. då jobbar jag. skit skit...får väl ta rast då eller nåt. måste ha!!!

Jaja,..ska äta lite glass. sen ska jag läsa. Sista sidorna. Huu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback