Trött och hungrig

av nån underlig, dum anledning så har jag inte ätit riktigt ordentligt idag. Hade lite för liten matlåda med mig till jobbet, och när jag kom hem gjorde jag omelett när jag vart i tvättstugan (17.30) och tänkte att jag skulle laga ordentlig mat senare. men så har det ju inte blivit. jaja, får väl se om jag orkar göra nåt innan jag sover, ska in och duscha nu iallafall, så jag slipper det imorrn bitti.

Hoppas det fixar sig med kentbiljetter imorrn. Annars blir jag ledsen. Jag vill verkligen gå i göteborg, inte i lund. men får jag inga imorrn så får jag försöka sälja dem i lund och köpa av nån till gbg. det måste ju gå att fixa på nån vänster sådär tycker jag. jaja det märks. bra att min chef är med på mina planer oxå... =P

nää...duschen nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback