Trötter...

Är trött som en gök, måste sova väldigt snart känner jag, ska ju upp 6 imorrn...urk...vill inte jobba mer!!

Har vart i kumla hela dan idag, eller ja sen 13 iaf. Vart ute och gått, fikat, vart på Marieberg och käkat god mat. Är väl inte van vid att göra så mycket på en dag...=P Casper är så söt...så himla härlig när han skrattar, och så pratar han med en hela tiden nästan! På sitt eget lilla sätt alltså.. =) Vill oxå ha en...om inte allt för länge. men lär väl fixa klart skolan först antar jag. men det har jag mindre lust med...

jaja...ska prata klart med pojken nu, sen sova! kommer vara sketatrött imorrn...men sen är jag ju ledig igen på fredag, det blir bra. då måste jag städa trappen här för på söndag kommer päronen och spanar om jag sköter mig... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback