Wihuuu!!!

Lotta ringde förut, hon hade fixat ledigt åt mig på lördag!!! Weee!! Så skulle hon kolla om jag kunde få ta kvällen p åmåndag istället för dag, så har jag halva måndagen ledigt oxå! =) Perfa om jag nu kan komma ner till Grebbestad, då behöver jag inte åka hem förens måndag förmiddag. Får höra om nån kan åka med mig ner, eller om jag får ta bilen själv. Spelar mig ingen roll, bara jag kommer dit. annars får jocke komma hit, men helst åker jag ju ner...

Nej ska återvända ut på balkongen en stund, solen skiner det är riktigt varmt. Skönt att få en chans att bättra på solbrännan igen, den försvinner ju direkt när det regnar! Har hört att det ska bli ok väder i helgen så kanske kan sitta där imorrn med efter jobbet, slutar ju 14! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback