Förföljd?

Jag tror jag varit förföljd ikväll. Av en katt. En typ gräddvit/halvorange katt. Först såg jag en på jordgubbsvägen när jag åkte från jobbet, sen satt det en innte bland husen vid knuten, sen när jag åkte från syrran satt det en vid dahlgrensvägen. Precis likadana alla tre. Jag blir misstänksam, är det nån som håller koll på mig? =P

Har jobbat kvällen idag, 14-22. Gick väl okej, så jävla stressigt bara, har sprungit som en skållad råtta ju. Vore kul att ha stegräknare på sig en dag på jobbet och se hur mycket man rör sig egentligen. är nog en bit. Kom i alla fall ihåg att göra allt jag skrivit på min lista, får väl se om det var nåt jag missat. Glömde min hjälm inne på hyllan bara, och det kom jag ju givetvis på så fort jag vridit runt nyckeln och larmat på. Då kan jag ju inte gå in igen. jaja skit samma den lär ju inte försvinna. har kvällen imorrn med, med anna, det blir nog skoj. =)

För övrigt är jag ensam hemma nu. Päronen i grebbestad och sötis åkte med dom till rossö. Så nu kommer vi inte ses förens vi ska till sardinien. Det är långt dit. 11 dar. Så länge har vi aldrig varit ifrån varandra. =(
Men syrran är ju hemma oxå. ialla fall just nu. man vet ju aldrig med henne...var där efter jobbet och fick mat. pasta med räkor. starkt och gott var det.

nu ska jag testa backpacker 3 tror jag. länge sen jag spelade det spelet. sen ska jag sova inom en inte alltför sen framtid. ska börja med trappstädningen imorrn. 

 Föresten är per gessles nya skiva rätt bra. kommer nog snurra en del den närmaste tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback