Melodifestivalen och passionsfrukt!

Gott med passionsfrukt och melon. Mumma! Kollar på melodifestivalen oxå hemma hos syrran, mamma och pappa skulle ju ha folk hemma så de var lika bra att dra...ganska trevligt, har ätit smörgåstårta och kollat på hockey oxå, gick ju bra de, färjestad vann ju. Bara 9 vinster kvar till sm-guldet...=)
Får se vilka som vinner ikväll, jag tror på tke ark, och jag hoppas de blir dom oxå, bara de inte blir nån av fjantarna från idol, eller nån av de gamla. Jaja de löser sig nog...

Föresten var de en riktigt kul internfest igår!!! Trevlig sittning oxå, riktigt god mat oxå kött och klyftpotatis och champinjonsås. Sen fick vi lite nya namn oxå, nitro, pingu, neon, surre, g-astro, finken och nessie. Haha jag ve inte hur vi fick till en del, men jag hade riktiga snilleblixtar! =D haha jag var riktigt i farten igår, det var ett tag sen nu.. =)

Nä...ska återgå till tvn nu tror jag...och nån mer åsikt om resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback