Skola som vanligt

Skriver tydligen det mesta här nu när jag är i skolan. Blir väl så när man inte har bredband hemma. Men ska ta och ringa om det idag så vi får det flyttat nån gång. Det kan ju ta sin lilla tid...

Har husbyggnadsteknik nu, med massa redovisningar och opponeringar. Ska opponera på sista gruppen sen, får se hur det går. Kan inte vara alltför svårt. Lär märkas...Sen vill jag hem och sova. jag är trött. Har ändå sovit rätt gott inatt, de få timmar jag sov.

Hade lite fullt upp igår. Eller egentligen inte men fick inte mycket gjort ändå. Lite grupparbete i skolan, förberedde dagens aktiviteter. Sen var jag med Mia och kollade på lägenhet, söt liten lgh men tror inte jag skulle vilja bo två där. Ensam ok, men nja...Sen tvättade vi oxå, det var ju en del nu sen flytten. Har börjat spela lite xbox på senare tid oxå. Eller ja igår och i förrgår. Igår slapp jag iaf bli avbruten för att ringa brandkåren...så kan det gå mitt i natten...

Tänkte försöka lägga upp lite bilder på
bilddagboken oxå idag. Antingen om jag hinner nu på rasten eller kanske efter lektionen, pojken ska ju få respons och grejer då så jag kan ju roa mig lite. blir ju inte så mycket slösurfande hemma nu för tiden. Men det är ju lite gott att få tid till annat. eller ja att man tar och gör nåt annat än surfar. Läser böcker till exempel. Ska nog ta en sväng till på bokrean tror jag, alltid kan man hitta nånting mer.

Blir hemresa i helgen oxå, blir hemma riktigt länge den här gången. Vi har ju tenta nästa lördag och ska försöka få lite mer pluggat än vad vi troligen får här nere. Blir trevligt att träffa mamma och pappa oxå, och blir lite ompysslad och bortskämd. =)

Jaja...orkar inte skriva så mycket mer...det händer egentligen inte så mycket här...=P Jo föresten, Färjestad tog första segern av tolv igår. Elva kvar till guld alltså. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback