Skolan

Nu får man sitta i skolan och surfa, för hemma går det dåligt. dumma telia som jobbar sig med telefonen (skrev telefånen först, tror jag är trött) jag vill ha över tele nu, så man kan få fart på internetflytten. får ringa telia när jag kommer hem och gnälla lite...=P Ska gå och hämta tidningen och post oxå, då kan jag ju kolla hur det ligger till.

Har inte kunnat skriva så mycket den här veckan av ovan nämnda anledning. Lite segt att gå till gamla lgh för att kolla mail och så. men vad gör man? bara att gilla läget.
Trivs iaf riktigt bra i nya lgh, har fått ganska mycket uppackat, hälften kanske. Tar resten imorrn, det måste ju vara ordning på söndag när jag får besök. =)

Vad har hänt övrigt i veckan? Flyttade ju i tisdags, maria kom och styrde upp det hela, hon är bäst! Pappa kom och borrade och hade sig, och körde släpkärra. =)
Onsdag då? Hmm...sov för länge, köpte ritfilm på cremona, lånade bil, körde saker från gamla lgh, packade det sista där. Kom igång med ritandet på tok för sent, vilket ledde till att vi skippade att gå och lägga oss, man blir ju bara tröttare om man sover typ 2-3 timmar. Ritningen blev  iaf klar och vi åkte till skolan och lämnade in, sen blev det hem och sova. packade upp massor igår kväll och sen somnade vi väl lite väl sent igen, som vanligt. Och nu sitter jag i skolan och borde göra nytta men det går sådär eftersom jag är så trött...

funderar på att åka till stan eller torget istället och leta efter present till världens sötaste Casper! Han kommer säkerligen bli min nästa prins..=) så skönt att det gått bra, men har svårt att se Jenny som mamma. Livet blir underligt ibland.

ska  byta moas julklapp oxå...körde ju en fuling på den, köpte en i större storlek förra veckan och tänkte byta den gamla nu med det nya kvittot. =P får se hur det går..

nej jag kanske skulle kolla på rapporten i alla fall...har lite att läsa inför presentationen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback