Underligt

Hmm det här stället är ju underligt. Trodde förra inlägget publicerades när jag skrev det för två dar sen men så var det tydligen inte.

Hänt i helgen då? Middag hos Maria i fredags, trevligt trevligt, god mat oxå, räksoppa, inbakad kassleroch citronfromage!! mums!
Slödag igår, kom igång och plockade upp och så typ vid 18 eller nåt..men fick rätt mycket gjort ändå.
Tittat på vasaloppet idag, tog en slummer mitt i ungefär det hände ju ändå inte så mycket. Sen fika med Maria, selma hade annat för sig tyvärr. =( får hitta en annan dag som passar. Och nu har vi fått söndagmiddag här oxå, det är bra, så kan man tjuva lite internet oxå. =P Ska hem snart och jobba på med min redovisning, ska ju göra de imorrn bra om man har läst på lite i alla fall. usch jag är inte jättebra på isolringsteknik. men men de får väl gå.

Har lagt upp några bilder från nya lgh på
bilddagboken, fick ju ganska städat igår. Bara nåns kläder som ligger framme nu typ. =)

Nej sätta fart tror jag allt. här kan man inte sitta och slöa. Ska jobba på att flytta internet imorrn oxå, men det verkar funka i gamla lgh fortfarande så får väl gå dit så länge...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback