Vår!!!

Nu är våren här!! i alla fall idag. har knallat på stan och trängts med folk och bytt några tröjor. sen knallade jag upp avenyn och köpte glass på lejonet och björnen, som jag åt när jag knallade genom vasaparken. Totalt jättehärligt!! Lite bilder kommer upp när jag får tag i en lite snabbare uppkoppling..=)

Igår lämnade jag lägenheten. känns lite underligt faktiskt. har ju ändå bott där i två år, och det var ju min första egna lägenhet..jaja det känns rätt bra ändå. betydligt större nu ju. trevligt. =)
Ikväll blir det sittning med zexet. blir säkert trevligt. =) Maria är här nu vi förkör lite. eller ja snackar över några cider. trevligt det med.

Vi var på ikea igår oxå, köpte draperi och stång att hänga upp det på. så nu slipper man sol i ögonen när man sover på morgonen. Köpte en ny orkidée oxå. Vi får väl se hur länge den överlever. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback