Bonk, bonk, bonk...

En sån här rolig kväll har jag inte haft på väldigt länge! Ost och vinkväll hemma hos Karin, med Kajsa, Nina, Malin och Staffan. Mycket ost, mycket vin, lite kaffe för vissa, mycket snack, mycket kortspel (därav rubriken). Jag har skrattat så jag fått kramp i magen, och citatlistan har växt markant.. =P
Sånt här borde man göra oftare!

Dock blev jag toksnorig under kvällen. det bara kom jag fattar ingenting. kanske jag inte tålde nåt hon odlade, men jag vet inte, jag var ju där för typ 2 veckor sen och då gick det bra. Märkligt...dessutom blir det väl inte bättre av att jag fick stå och frysa på marklandsgatan i 20 minuter bara för jäkla västtrafik! 3an var sen och 1an tidig...

Nä nu kanske jag skulle göra mig i ordning för sängen, snart får jag konkurrens om toaletten osv tror jag..

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback