Hårfärgning, försök 2

Nu är jag igång och färgar mitt hår igen. jag kanske får vara glad om jag har något hår kvar när jag väl är klar...nu har jag i alla fall haft i avfärgning, det kan vara det enda som funkar på de här bruna(eller vad det nu är). Sen ska det i en annan bytta när jag är klar med detta, en blond nyans. Om man bara kör avfärgning så blir det så fejkblont...

Annars håller jag på och freakar, jag måste packa och slå in paket och kanske jag borde plugga lite oxå? Kan vara en god tanke faktiskt...blä....Vore gött att bara packa ihop och dra iväg imorrn när man vaknar, och skita i tentan...men det är nog en dålig idé, jag borde göra ett försök i alla fall...

Har varit på stan idag, det var evigheter sen nu...Var på jakt efter present till malin, och nåt snyggt linne eller nån tröja att ha på mig på fredag. Det gick väl bra, skulle ha vart på möte oxå, men det blev inte så, min shopping tog för lång tid. men jag fick tag i lite saker iaf, så det blir nog bra. Det finns ju alltid öppet köp...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback