Sova?

Ska jag kunna somna inatt? Vem vet. Jag tänkte i alla fall försöka nu, imorrn kan jag ju inte sova hela dan. Årsmötesdags, tid att lämna över mn6 till nästa generation så att säga. Blir säkert bra även om jag inte är riktigt nöjd med fördelningen av poster. menmen...inte jag som bestämmer...vi får väl se hur detta årsmöte går, brukar ju alltid vara nåt som segar ut alltihopa och ställer till trassel.

Ny 5a inkasserad föresten, även på det senaste huset alltså. Känns ju rätt bra, nu får man försöka hitta något krut att lägga på den tentan oxå, så kanske jag lyckas få till ett schyst betyg i den kursen. Har ju läge nu... =)

Annars är jag ganska skoltrött nu...funderar på vad jag ska göra nästa år. Just nu är jag sugen på att åka långt bort med folk jag tycker om. Thailand kan ju vara trevligt. Varmt och skönt. Vi får väl se...mitt tilltänkta ressällskap har väl fast jobb då så vi får väl se om vad som händer och fötter. men det känns som att det är nu eller aldrig. Drar jag inte nu så får jag väl vänta typ 20 år eller så. Jag skulle verkligen behöva ett ordentligt avbrott från allt nu, och bara åka bort härifrån...tänk om jag kunde få tummen ur och verkligen ge mig iväg oxå...

Jaja nu ska jag drömma vidare i horisontal-läge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback