The Ark!!!

Fan va bra dom är!!! Men alltså, det här eurovision är en underlig tillställning...nu är det frankrike, trummisen har vingar och de andra försöker springa därifrån...och "chippen" wilhelmsson sjöng med spanien (typ) och män i hattar och jeans kommer nu. Ojojoj...

Jag somnade visst i soffan förut...men så ringde min fulla syster och babblade massa. hon ska tydligen köpa päronvodka till mig! =) gott...

har ju coachat mamma idag, hon sprang varvet. Det var kul, hon kom runt och jag och greta knallade i slottsskogen, käkade glass och tittade på folk som sprang. lagom ansträngande lördagsnöje. Efter gårdagens städmani så behövde jag lite lugn. hehe...sen lyckades jag ju inte riktigt gå och sova i tid igår kväll heller. Så jag har varit rätt trött hela dan idag, sov dåligt oxå visste ju att mamma skulle ringa och väcka mig.

Jaja...nu har dom med hattarna sjungit klart. ska väl återgå till soffan tror jag. hejar stenhårt på the ark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback