Äntligen hemma

22 timmar i skolan, det är något slags rekord. I alla fall för min del...Har varit vaken i över 24 timmar nu, men märkligt nog är jag inte tokigt trött. Visst jag kommer nog somna ganska snabbt när jag väl lägger mig i sängen, men det är inte så att jag somnar sittande eller så. Märkligt hur kroppen funkar ibland.

Men i vilket fall så blev vi klara och plancherna är på GF på kopiering nu! Så vi ska sova medans de kopieras och sen får vi hämta dom i em. Blir inget mer grupparbete idag iaf, så får väl diska och greja innan jag ska på spex sen.

Nä nu ska jag borsta tänderna och sova, har saknat min tandborste inatt. Inte som förr i tiden när man inte visste var man skulle sova och hade tandborste i väskan. Man kanske borde börja med det igen...=P

Nä...natters...eller nåt åt det hållet...fast tvärtom...zzz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback