Borde sova

Jag borde sova för länge sen, men är ändå rätt så på gång. Ligger ju ändå i sängen, ska bara slå av datorn och släcka lampan. Hoppas jag kan sova inatt, orkar inte en sömnlös natt till...

Sov ju hos Malin och Mattias inatt, och fick så ont i axlarna när jag skulle sova så jag kunde inte ligga ner. Somnade till först vid 3, men vaknade av att jag hade ont. Det var som om jag fick kramp i musklerna under nyckelbenen så fort jag la mig ner, det var helt sjukt. Försökte med Ipren men det hjälpte bara mot huvudvärken, så jag knallade omkring för när jag rörde på mig blev det bättre. Men somnade till slut, efter cirkus 2 timmar, med kuddarna ihopvikta under nacken och med kevin vid fötterna. Det var iaf mysigt med sällskap. =)
 Känner mig fortfarande stel och seg, men än så länge har jag inte ont i alla fall. Återstår att se hur det blir inatt.

Hade iaf en jättetrevlig dag och kväll igår. Dagen spenderades på Marieberg med Jenny och Casper, på jakt efter en kjol åt mig. Hittade den perfekta på H&M men den var för stor. Typiskt. Så det blev en från MQ, som kändes lite kort, men den funkade alldeles utmärkt. Kommer funka ännu bättre med stövlar sen när jag kommit igång och rört lite mer på mig...Blev inget Ikea, det hann vi inte...

Sen fest hos Malin, hade jättekul! Hennes vänner är verkligen tokhärliga! Vi körde sanning & konsekvens, det var rätt skoj. Men jag totalvägrade konsekvens som vanligt, ända till sista rundan då tog alla konsekvens. Men Malin hittade en snäll åt mig. =) Blev lite "jag har aldrig" oxå, alltid lika intressant... =P

Nä ska väl ta och sova här nu, mina axlar gillar inte ställningen jag har just nu. Ska upp 6.30 eftersom min buss går 7.40, och den vill jag absolut inte missa...vid närmare eftertanke sätter jag nog klockan på 6.20 så är jag lite vaken när mamma väcker mig. Tur att jag har duschat ikväll, det hade jag aldrig orkat imorrn...

O&O...natters...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback