Död...

Min piercing har dött! Den finns inte mer! Den ramlade ur alldeles precis nyss...buhu...jag saknar den redan. Det kanske låter löjligt, men den har ju lixom varit en del av mig. Jag var verkligen stolt när jag hade gjort den, nöjd att jag vågade och äntligen tog tag i och gjorde nåt jag velat göra i flera år. Men inget varar för evigt, och dessutom är det ju mitt eget fel att den inte ville vara med mer...

Håller på och fixar mat nu, flygande jakob blir det idag. Sen ska jag packa tänkte jag, så kanske jag kan somna lite tidigare idag än igår. I alla fall innan maria åker till jobbet...=P Ska ju till skolan vid 13, sen går tåget kl. 17 så jag hinner inte hem emellan. Eller jag hinner nog men det blir jättestressigt. Vi får se hur det blir, men jag ska försöka packa så mycket som möjligt så jag kan åka direkt.

Har fixat present till Malin oxå, hihi...och syrran fixar till mamma och pappa, det blir ju alla tiders! =)

Får se när jag åker till gbg igen, tänkte åka på söndag direkt från örebro men jag kanske åker tillbaka till kga ändå och åker på måndag morgon istället, det var billigare då...vi får se, ska prata med mamma och så, så får vi se sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback