Grubblerier i natten

Jag sitter och undrar i mitt stilla sinne om vi kommer lyckas bli klara med det här inom 4 timmar. Just nu är inte aktiviteten så hög, det går lite i vågor. Man orkar lixom inte tänka någon längre stund när man varit vaken i nästan 20 timmar. Blev ju lång dag igår oxå, så man startade ju inte utvilad idag heller.

Men det börjar likna nåt ordentligt nu, det mesta är färdigritat och vi har börjat med layouten på planscherna. En del text som ska skrivas av och placeras ut, och lite etiketter. Rubriker och bård och sidnummer...en massa småsaker med andra ord, och varje sån grej tar en evighet att göra ungefär.

Man kanske skulle gömma sig under ett bord eller nåt. Jag är så trött i skallen, och idag har jag inte druckit en enda PK. Det är helt otroligt egentligen...haha...men så blir det när man inte orkar/hinner till willys innan de stänger.

Hade nåt mer att skriva, men det har jag glömt. Får se hur det blir med pyntandet imorrn och städandet imorrn. Diska måste jag verkligen göra, men det andra kanske får hoppas över. Måste ju sova oxå...

Sova...vad skönt det skulle vara. Och nu börjar ju morgonvagnarna snart gå oxå. Tror första 7an går om en timme lite drygt. Blir ju bra det, då slipper vi ta taxi. Det gäller att hitta det positiva just nu...

Kanske skulle testa och skriva lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback