Hemmakväll

Blev ingen skola idag, det var ingen annan där så...fixade lite hemma i stället. =)

Har bara tagit det lugnt ikväll, eller alltså inte varit ute och ränt mer än till torget. Var ju på jakt efter Ally säsong 4 men det sprack, så jag bakade mig en cheesecake som tröst och gjorde middag. Rösti med jordärtskockskräm och kycklingfilé. Låter gott kanske men det blev inte så bra. Men det är inte så lätt första gången...men kakan blev god i alla fall!
 

Sen har jag kollat på Predikanten, båda avsnitten jag missade ju förra fredagen, vilket tog cirkus 3 timmar, eftersom det laggade så. Men det var bra i alla fall, jag vill se fortsättning nu!!
Har rundat av med lite vänner, ska ta och borsta tänderna nu och sen är jag väl vaken tills sötis kommer hem, han skulle nog inte bli så sen, vi ska ju träffa dom andra imorrn.

Och imorrn kväll...Lisebergshallen igen...kent...jag ryser...

 
image108
(kent, Karlstad 2005-06-10)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback