Indisk mat

Kanongod mat har vi ätit ikväll, på en indisk restaurang vid järntorget. Närmare bestämt på Maharani. Jättegod mat, och inte farligt dyrt. Vilket iofs inte var vårt bekymmer idag då, men ändå...=)
Jag åt kycklingspett marinerade i rostadvitlök och yoghurt med stekt ris till. Kalasgott! Och sen mangosorbét med kokosglass till efterrätt, jättesmarrigt!

Nu har jag tänkt att gå och lägga mig, det har varit en lång och aktiv dag idag! Vi har gjort så mycket att det nästan är två dagars aktiviteter vi hunnit med...=P Men det är härligt att knalla på stan och inte ha nåt särskilt ärende eller mål, annars stressar man runt så förbaskat. Mera strosande åt folket! Bra med skönt väder oxå, lite disigt men 8-10 grader varmt och lite solglimtar ibland. Mamma hade ju önskat -1 grad och snö, men allt kan jag ju inte ordna. =)
Var och kollade på deras hotell nu ikväll oxå, det var fint. Coolt att dom sparat gamla traverser och sånt, och lixom byggt hotellet utifrån dom...man blir lite skadad av att läsa husbyggnadsteknik och sånt...

Jaja sova var det. Imorrn blir det Tempelte till frukost, tack mamma! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback