Kent

Igår var jag på kent. Äntligen. Var ju två och ett halvt år sen sist, och jag har längtat. Så igår var det då dags att åka till Lisebergshallen igen, andra gången på en månad, och jag måste säga att det var betydligt bättre igår än på Winnerbäck...

Jag är glad att jag lyckades byta till mig ståplats, tack kläär i
kentforumet, även om sittplatserna jag hade från början visade sig vara alldeles utmärkta. Känslan är en helt annan när man står, när man sitter blir man lixom lite utanför, eller vad man ska säga...
Det enda dåliga med ståplats är att jag är så kort, vilket resulterar i att jag får nackspärr och knappt ser nåt. Som igår, en tjej med jättehår skymde hela tiden för mig. Det borde vara förbjudet med så tuperat hår.
Jag har dessutom en idé om att dom borde införa längdordning på konserter, så jag kan se nåt. Hälften av dom framför mig skulle se lika bra över mitt huvud...

Konserten var bra, inget bottennapp men ingen totalsuccé heller riktigt. Kanske var det hallen som var för liten (det blir ett helt annat tryck när publiken består av 19000), låtarna som inte gick hem, eller bara jag som inte var i rätt stämning. Saknade konfetti, mellansnack och Ansgar& Evelyne. Och en hel drös med andra låtar jag hellre velat höra, som Socker, Nihilisten och Lilla ego...men ändå, kent är kent och jag gillar dom skarpt! Att se dom live är helt underbart!

Några kort blev det, ska försöka hotta upp dom lite i photoshop, men några blev helt ok från början. Ska uppdatera bilddagboken nån gång när jag orkar och har tid, det märks när det blir...men här kommer några bilder i alla fall.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback