Nöjd

Ibland känner man sig riktigt nöjd med sig själv, vissa dagar känner man att man lixom fått mycket uträttat. Idag är en sån dag. Jag vet att vissa kommer muttra när jag säger så, men även fast jag gick upp vid 15 så har jag hunnit med flera saker som jag sagt länge att jag ska göra.
En av dessa saker var att städa klädkammaren, dvs packa om flyttkartongerna så att CCC's lådor kan åka tillbaka till dom. Och det har jag gjort nu, jag är precis klar. Fyra lådor blev till en låda, så nu är det bara en halv låda kvar som behöver packas i en annan låda.
Jag fick lite städmani när jag kom hem från Sara, så jag tyckte det var lika bra att ta till vara på den...=) vek ihop kläder och annan tvätt och la på sin plats i såp och lådor och så kom jag på att jag skulle leta rätt på en grej som var nånstans i garderoben. Och när jag ändå höll på och plockade ur varenda pryl ur kartongerna så kunde jag ju lika gärna lägga tillbaka dom på ett snyggt sätt...Så nu kan man åter igen gå in i klädkammaren utan att klättra. Det är en bra sak.

En dålig sak är att jag är hungrig. Men jag får ta mig en macka eller nåt nu, kanske en pizzabulle, annars kommer jag inte kunna sova alls. Och jag borde sova för jag ska på föreläsning imorgon kl. 10. Innan dess ska jag helst ha fixat planlösningar på lite lägenheter men det kommer nog inte bli så...får bli imorrn. Men då ska jag packa oxå. Och gå på stan. Jaja det löser sig nog...

En annan bra sak jag har gjort idag var att fika hos Sara. Det var mycket trevligt! =) Sånt får vi göra oftare...det har jag sagt om många saker men det blir sällan så...men försöka duger...=)

Nä ska väl ta och göra mig en macka och plocka in det sista i klädkammaren så man kan ta sig fram ordentligt här igen...natters...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback