Nystädat?

För att vara nystädat här så är det väldigt rörigt. Kläder och prylar både här och där. Jaja får väl åtgärda det senare, har väl några timmar kvar innan jag får besök... =) Det är i alla fall inga dammråttor kvar i hörnen.

Har varit på systemet nu och inhandlat årets första glögg. Chokladglögg till sötis och Blossa 07 för vår glöggprovning. Köpte den nya julcidern oxå från Kiviks, måste ju testa och se om den är god.

Ska iväg och hämta bäddmadrassen snart!! Weee...ska bli skönt att slippa hålet i sängen...blir nog en tur till ikea oxå sen när vi ändå är ute och flänger. Ska ju lämna de sista flyttkartongerna i källarn oxå. Gott att ha lite ordning i klädkammaren igen.

Jaja, ska väl byta byxor och dra mig nedåt. Försöker gå in ett par jeans jag aldrig använt, som egentligen är lite små. Behöver verkligen ett par byxor till som jag kan ha.

Föresten var det ett väldigt märkligt ljus ute när jag gick till torget. Hösten har mycket härliga solnedgångar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback