Shopping!

Jag har shoppat så det står härliga till dom senaste två dagarna! Så skönt med lite nya kläder, speciellt tröjor, det var verkligen absolut nödvändigt.

Vi borde egentligen varit i skolan nu, men jag vet inte, jag har inte hört klockan ringa så jag har ingen aning om varför vi är hemma...men ska iaf dra oss iväg nu så snart vi bara kan, måste checka av med de andra i gruppen...

Det här projektet får mig att panika till tusen! Känns inte som om vi kommer nån vart, och det ska vara klart om en vecka. En vecka. Och innan dess ska vi inte bara rita klart all, vi ska bestämma hur våra planscher ska se ut och lära oss hur man färglägger osv...det är ju inte direkt färglägg efter siffror som i första klass...=P

Nä lite att äta, lite dusch, sen skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback