Solen skiner i Götet!

Hemma i gbg igen nu då, solen skiner och det är jättehärligt väder ute! Några få plusgrader och solsken, alldeles klarblå himmel...hösten i göteborg när den är som bäst. Man får passa på och njuta. Men jag hörde att det skulle bli lite snö imorrn, det ser jag fram emot. =)

Inga förseningar på SJ idag heller, jag är riktigt imponerad av dom efter den här helgen! Blev lite sen hemifrån så jag fick nästan småspringa till bussen, men det hade jag inte behövt, den busschaffören verkade inte ha bråttom direkt...

Ska ner till torget nu och hitta nåt att äta, var ju ingen mat på gång ens här när jag kom hem som jag hade trott det skulle vara så nu är jag tokigt hungrig. En macka och två bananer klarar man sig inte länge på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback