Söndag kväll

Så var helgen över för den här gången. Känns som det har varit helg jättelänge, men det är väl för att man gjort så mycket. Har varit jättekul att ha mamma och pappa här, det är alldeles för sällan...

Idag har vi varit och ätit lunch hos sötis innan mamma och pappa åkte hemåt kga. När vi kom hem lyckades jag somna i 3 timmar...dumt, jag skulle ju bara vänta på sötis...men så går det ibland. Känner mig trött i vilket fall så jag hoppas jag kan sova ikväll ändå. Men jag är lite hungrig, eller egentligen mycket hungrig, så jag borde väl egentligen äta nånting kanske.

Har ägnat kvällen åt tv-tittande, först filmen Kalenderflickorna som gick på 5an. Den var härlig, en "feel good-film". Sen har vi roat oss med de första 3 avsnitten av Scrubs, säsong 7. Jag vill se mer nu!!! Dumma usa som inte förstår sitt eget bästa, och visar alla avsnitt av bra tv-serier på en gång...

Jag har två avsnitt av Ugly Betty som jag inte sett. Märkligt för att vara jag...får ta det nån dag i veckan.

Blir förhoppningsvis lite skola i veckan, får se vad jag orkar med. Schemat tycker måndag, onsdag, torsdag, fredag, vi får väl se hur det går...heldag på onsdag och sen fredag morgon...jaja återstår att se...

Nu ska jag nog göra nåt vettigare. Borde väl sova antar jag, men jag vet inte. Börjar iaf inte skolan förens 13 imorrn, alltid nåt...

Natters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback