Tom

Jag känner mig tom i huvudet ikväll, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag har svårt att få fram vad jag har i tankarna, vilket i och för sig inte är så väldigt mycket.

Trodde inte det skulle bli så mycket gjort idag, men jag tror jag har hunnit det jag hade tänkt. Storängen, stan och kalas. Har iofs inte varit hos mormor och morfar, men dit ska jag på söndag när jag kommer från Örebro. Har ju haft kalas för mamma ikväll, med släkt och så. Sådär som det brukar vara...

Blir Kumla imorrn först, får låna mamma och pappas bil. Ska bli skoj att träffa Jenny och Casper, det var ju ett tag sen! Vi ska nog ta en tur på Marieberg och Ikea om det inte är tokigt mycket folk. Får spana när jag åker dit...=)

Kom ju på den strålande idén att jag ska kolla om bordet jag vill ha finns i örebro på ikea, i så fall får mamma och pappa ta med det nästa helg. blir ju strålande, har ju inte lyckats få fram om det finns i gbg...och jenny har säkert inget emot ikea, det brukar hon inte ha, =P

Har tänkt att göra ett nytt försök att komma i säng tidigare ikväll, ska åka iväg vid lunch imorrn tänkte jag. Bra om jag sovit då när jag ska köra. Gillar inte örebrovägen alls, speciellt inte när det är risk för snö och halka och sånt gojs...Ska bara kolla klart på svensson svensson så ska jag borsta tänderna sen. Har huvudvärk oxå, det är inte så skoj. Borde kanske inte sitta här så länge till...sova är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback