Uuuuhhh

Jahopp, är fortfarande kvar i skolan och det lär jag vara ett antal timmar till. Vi är långt ifrån klara som det är nu. Det är speciellt jobbigt när man upptäcker att man gjort fel på planlösningarna när man håller på och slutritar dem, och måste göra om dem i cad...usch usch tur att vi har folk i gruppen som kan det där...

Jobbar på att få i oss nån middag snart här...får väl se om det blir pizza idag med, eller vad vi kommer på. Kycklingrulle vore ju gott, trots att jag åt det igår...

Jaja...vi får se...jag måste ha mat, jag är tokigt seg i skallen nu, sen kan jag göra nytta igen ett par timmar. Bara vi hinner hem med sista vagnen så är jag glad. Imorrn kan vi inte göra mycket innan 15, så då hinner vi förhoppningsvis diska, städa och adventspynta lite innan. Vi får ju gäster imorrn kväll så de vore kanske lite trevligt om det vore någorlunda snyggt då...

Föresten så testade jag Chai Latte idag, har hört så många säga att det är så gott. Men jag vet inte, det var ingen direkt favorit, lite för sött för min smak. Men med nån macka till eller nåt så blir det nog godare. Jag får helt enkelt testa igen någon mer gång. =)

Nu blir det mat!!

 image113image112
ordnat kaos tror jag det kallas...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback