Wimbledon

Har precis kollat på film, Wimbledon, som gick på 3an. Den är så himla bra den filmen, den gör mig på gott humör! Köpte den i somras, och den blev en favorit direkt. Det är en sån där "feel good"-film, som Love Actually. Tror jag skrev ungefär samma sak i somras när jag sett den, men det tål att upprepas! =)

Ska kolla på Oceans 13 nu, får se hur bra den är. oceans 11 är ju tokbra, men 12an är lite sämre...märks...

Insåg just att jag inte ska till skolan imorrn. Skönt!
Egentligen är nog det sköna att jag inte "måste" upp till skolan, jag har inget att ha dåligt samvete över att jag missar...

Skulle ju kunna ta tag i Samhällsplaneringen lite kanske, har ju lite planlösningar att fixa med till på onsdag. Eller så kan jag baka bröd. Det skulle jag ju gjort i två veckor nu...

jaja film var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback