Winnerbäck

Winnerbäck i Lisebergshallen förra lördagen. Bra konsert, men inte sådär underbart bra. Det var väldig skillnad nu mot när han har Hovet med sig. Det blir lixom inte samma tryck när kompbandet spelar dragspel och fiol...men i vissa låtar blev det klockrent.
Det jag saknade mest var väl min favorit-favoritlåt, Söndermarken. Han har inte spelat den live nån av gångerna jag sett honom...=( Men annars körde han alla mina favoriter: För dig, Kom änglar (som tydligen är en räv...), Hugger i sten, och från nya skivan: Om du lämnade mig nu och En tätort på en slätt.
Det är mäktigt när han bara behöver sjunga typ 2 ord på en låt och sen överröstas han av publiken som sjunger istället...då ryser man!
Stod tyvärr inte så bra för att få så många schysta kort, men några blev det i alla fall. Får åtgärda det till kent-konserten, måste verkligen se till att få bytt till ståplats!!!

image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback