Allvarligt!?!

Vad gör jag på kvällarna/nätterna egentligen? Jag fattar inte varför jag inte bara kan gå och lägga mig!

Har varit en trevlig dag idag, har varit på Tjörn och knallat runt och spanat lite. Blev ett besök på kexfabriken i Kungälv på vägen dit oxå, vi var ju tvungna att ha lite fika. =P

Imorrn blir det skola mest hela dan tror jag, och sen på kvällen ska vi till burgården och äta middag. Maria har slutprov så vi får äta hennes smarriga mat! Det blir säkert riktigt trevligt! =)

Föresten jobbar jag på att uppdatera min bilddagbok, det går sådär. Men har börjar plocka fram bilder iaf. Blir lixom aldrig av att jag gör det nu för tiden. men snart så.
Håller på och försöker lära mig lite photoshop oxå! Det är skojigt, men jag önskar jag hade nån som kunde lära mig hur allt funkar. Har fått lite hjälp av
Emelies blogg, hon förklarade några saker man kan göra, så det har jag testat. resultat kommer på bilddagboken när jag uppdaterar där.

Jaja sängen borde jag ju ligga i nu...kommer inte vara pigg imorrn. Får väl frossa i kex så jag håller mig vaken. Men det vore dumt för mitt lilla projekts skull. Har en påse äpplen oxå, det är nog vettigare att äta...

Men allvarligt Emelie, sov! Natters...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback